Nasz kanał z filmikami
Who's Online : 9
Your IP Address: 3.17.79.20
Archiwum

Wycieczka klas 1- 3 do Krakowa w ramach programu „Poznaj Polskę”

W dniu 27 października uczniowie klas 1-3 pojechali na wycieczkę do Krakowa. Wyjazd był współfinansowany z programu MEN „Poznaj Polskę”.

Do Krakowa przyjechaliśmy około godziny 10:00. Pogoda była przepiękna. Zwiedzanie miasta rozpoczęliśmy od wizyty u krakowskiego smoka, gdzie sprawdziliśmy czy zionie prawdziwym ogniem.

Następnie udaliśmy się na Wawel, by tam zwiedzić Katedrę, zobaczyć Groby Królewskie oraz Dzwon Zygmunta. Zwiedziliśmy również dziedziniec Zamku Królewskiego. Kolejnym punktem naszej wycieczki był spacer po zabytkowych miejscach Krakowa. Wspólnie z przewodnikiem udaliśmy się na Rynek Główny miasta, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć Sukiennice, pomnik „Adasia” i usłyszeć hejnał grany z wyższej wieży Kościoła Mariackiego. Po południu, po bardzo intensywnym zwiedzaniu zjedliśmy obiad. Ostatnim punktem naszej wycieczki była wizyta w parku rozrywki GoKidz, który obfitował w liczne atrakcje i zapewnił nam niezapomnianą zabawę.

Do domu wróciliśmy w godzinach wieczornych. Mimo zmęczenia, wszyscy byli radośni i
z uśmiechem powitali swoich rodziców.