Nasz kanał z filmikami
Your IP Address: 3.141.37.10
Archiwum

Wycieczka szkolna

W dniach 05-07. czerwca 2023 r. 58 uczniów z naszej szkoły z klas IV-VIII uczestniczyło w szkolnej wycieczce do Ojcowskiego Parku Narodowego oraz Krakowa. Starsi uczniowie byli ponadto w Muzeum Obozu Koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau, zaś młodsi w parku rozrywki.

Pierwszego dnia wspólnie zwiedzaliśmy Jurę Krakowsko-Częstochowską. Byliśmy w Grocie Łokietka, Ojcowie, Pieskowej Skale. Wieczorem pojechaliśmy do hotelu w Bieruniu, gdzie mieliśmy zarezerwowane dwa noclegi.

Kolejnego dnia uczniowie klas VII i VIII pojechali do Muzeum Auschwitz-Birkenau oraz do pałacu w Pszczynie. Młodsza grupa uczniów natomiast bawiła się w parku rozrywki w Zatorze.

Po ostatnim noclegu udaliśmy się do krakowskiego zoo. Następnie pojechaliśmy na Stare Miasto (m. in. Wawel, Rynek z Sukiennicami). Wielką atrakcją było też „spotkanie ze Smokiem Wawelskim”.

Ogólnie wycieczka była udana. Największe wrażenie na młodszych dzieciach zrobiły Grota Łokietka i park rozrywki. Pełni wrażeń, choć nieco zmęczeni, wróciliśmy do Czarnej.