Zakończenie projektu „Matematyka, która procentuje”
Kończy się rok….i MY zakończyliśmy projekt „Matematyka, która procentuje”, który był prowadzony przez Stowarzyszenie WiR KOPERNIK dzięki dotacji z mBanku. Uczniowie utworzyli własne gry dydaktyczne, zbiorek zadań, domino procentowe, grę terenową „Gdzie jest procent?” oraz prezentację pt: „Bank w oczach nastolatka”.
Ogrom pracy włożony w stworzenie od podstaw gier dał nieoczekiwany efekt….zachwyt innych uczniów – bezcenny! Gra planszowa „Rządza πniądza” jest tak popularna wśród uczniów, że chcą w nią grać wszyscy i to najlepiej na każdej lekcji 🙂
Utworzone w ten sposób gry planszowe będą służyły innym, gdyż zagoszczą już na stałe w pracowni matematycznej, gdzie będą ogólnodostępne dla uczniów.
Kolejny projekt za nami i mamy nadzieję, że dzięki niemu młodzież „zaprzyjaźniła” się nieco z procentami. Na pewno bardziej się zintegrowała….
koordynator projektu
Iwona Międlar